safetica

Safetica – skuteczna ochrona przed utratą najcenniejszych danych

o Pełen zestaw narzędzi w jednym oprogramowaniu

o Kompletna ochrona przed przypadkowym wyciekiem danych

o Szyfrowanie danych na komputerach i urządzeniach zewnętrznych

o Pełne raporty nt. korzystania z danych wrażliwych i krytycznych w firmie

screen-1

-----------------------------------------------------------------------

Jak Safetica może Ci pomóc?

Chroni przed skutkami wysyłki danych do błędnego adresata

Safetica zabezpiecza pliki przed niepowołanym dostępem, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji, a także ostrzega kadrę zarządzającą przed ryzykiem wycieku kluczowych dla firmy danych.

Data Loss Prevention – zapobieganie utracie danych

Safetica dba o bezpieczeństwo firmowych danych utrzymując je wewnątrz firmy (uniemożliwia pracownikom wynoszenie danych), dbając o przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa.

BYOD – ochrona prywatnych urządzeń do użytku służbowego

Safetica pozwala bezpiecznie dzielić się danymi, nawet jeśli pracownicy korzystają w firmie z prywatnych komputerów w celach służbowych (BYOD). Dane zapisane w tzw. strefie chronionej nie przedostaną się na takie urządzenia.

Skutki utraty laptopów i pamięci przenośnych

Safetica chroni dane nawet wtedy, gdy zgubiony zostanie komputer lub nośnik z danymi. Cały dysk jest szyfrowany, przez co pozostaje bezużyteczny dla osób niepowołanych.

Minimalizuje ryzyko ataku z wykorzystaniem socjotechniki

Safetica może wykryć ataki hakerów oraz próby szantażu już na początkowym etapie, dzięki czemu podejmuje działania zapobiegające uszkodzeniu danych firmowych.

Kontrola wydajności pracy pracowników

Menedżerowie mogą otrzymywać raporty podsumowujące wydajność pracy pracowników nawet bez korzystania z konsoli zarządzającej.

Lepsza kontrola

Safetica może kontrolować wykorzystanie drukarek, aplikacji oraz wszelkich aktywności online niezwiązanych z pracą.

-----------------------------------------------------------------------

Co chroni i kontroluje Safetica DLP?

 

Wszystkie twarde dyski, pamięci USB, FireWire, karty pamięci (SD/MMC/CF), dyski SCSI obsługiwane lub podłączane do komputerów firmowych

Przesyłanie pliku za pośrednictwem sieci (transfer zabezpieczony i niezabezpieczony)

Wiadomości e-mail (protokoły SMTP, POP, IMAP, Microsoft Outlook/MAPI)

Certyfikaty bezpieczeństwa SSL/HTTPS (wszystkie przeglądarki i aplikacje ze standardowym certyfikatem zarządzania)

Pliki oraz aktywności związane z ich przenoszeniem - działania „kopiuj/wklej”, „przeciągnij/upuść”, schowek systemowy

Korzystanie z drukarek wirtualnych, lokalnych i sieciowych

Podłączanie urządzeń i korzystanie z portów Bluetooth, IR/LPT/COM/ porty równoległe

Korzystanie z czytników i nagrywarek CD/ DVD/ BluRay

Dostęp do wybranych plików za pośrednictwem wybranych aplikacji

-----------------------------------------------------------------------

Raportowanie i blokowanie aktywności
Kontrola dotyczy m.in.:

 

Operacji na plikach

Długoterminowych zmian sposobu pracy z danymi konkretnych pracowników/użytkowników sieci firmowej

E-maili & Webmaili

Czasu aktywności i nieaktywności użytkowników na stronach internetowych i aplikacjach

Wyszukiwanych słów kluczowych

Używania komunikatorów

Używania drukarek wirtualnych, lokalnych oraz sieciowych

screen-2

PC z agentem Safetica

Wszystkie podejmowane działania są rejestrowane, narzucane są również polityki konfiguracji utworzone przez Administratora. Dzieje się to za pośrednictwem agenta zainstalowanego na stacji roboczej – to co ważne – działanie agenta może być ukryte przed użytkownikiem.

Serwer zarządzania Safetica

Dane klientów są automatycznie synchronizowane podczas połączenia z serwerem administracji zdalnej – również w przypadku laptopów, które przez jakiś czas nie będą posiadały dostępu do serwera administracyjnego, synchronizacja danych nastąpi przy pierwszym podłączeniu do serwera zarządzającego.

Konsola zarządzająca Safetica

Wszystkie dane mogą być podglądane i zwizualizowane z poziomu konsoli zarządzającej. Z tego poziomu Administrator ma również możliwość zmiany ustawień.

Safetica, a wiele lokalizacji

Safetica wspiera zarządzanie wieloma lokalizacjami za pomocą jednej, centralnej konsoli zarządzającej.

Safetica Endpoint Client (Agent)

• Microsoft Windows 7 (32/64bit);
• Microsoft Windows 8 (32/64)bit;
• Microsoft Windows 8.1 (32/64bit);
• Microsoft Windows 10 (32/64bit);

 

Safetica Management Service

• Microsoft Windows Server 2008 (32/64bit);
• Microsoft Windows Server 2008 R2 (32/64bit);
• Microsoft Windows Server 2012 R2 (32/64bit);

Baza danych (MS SQL)

• Microsoft Windows Server 2008 (32/64bit);
• Microsoft Windows Server 2008 R2 (32/64bit);
• Microsoft Windows Server 2012 R2 (32/64bit);

Zapraszamy na bezpłatną eKonferencję on-line.

Zapraszamy na bezpłatną eKonferencję on-line.

Poznaj na żywo możliwości Safetica - systemu DLP do ochrony przed wyciekiem danych.
Zobacz jak możesz ustrzec się zarówno przed atakiem od wewnątrz,
jak i zwiększyć wydajność swoich pracowników.
Pokażemy:

• Identyfikację plików wrażliwych,
• Tworzenie reguł i uprawnień dla pracowników przy pracy z plikami wrażliwymi,
• Monitoring aktywności pracowników,
• Jak system działa z punktu widzenia pracownika i administratora.

To wszystko i wiele więcej zobaczysz podczas naszej e-konferencji.
eKonferencję na żywo poprowadzi inżynier systemowy Safetica.
Przewidywany czas trwania eKonferencji to 60 minut.